1/02/2014

Karbonat mucizesi

Karbonatla ilgili o kadar fazla yazı vs okudumki artık bende denemeliyim dedim.Özellikle bir sayfada okuduklarım beni çok etkiledi. https://www.facebook.com/pages/Kemal-Milar/175346669287746 bu sayfada okuduklarım çok fazla detaylı ayrıca insanlar kullandıktan sonraki deneyimlerinide paylaşıyorlar.
Benim boynumda 50'ye yakın milimetrik boyutta nodul var.Bu nodüllerim yaklaşık 1 yıl öncesinde tesadüfen bulundular.Gittiğim 2 doktor bana kanser olma ihtimalimin %80 seviyelerinde olduğunu söyledi.Ben ama yılmadım bir başka doktor daha buldum kendime.SSK okmeydanı hastanesinde Sn.Tamer Özülker bu dönemde hızır gibi yetişti bana.Bana hastalığımı oturdu çok güzel bir şekilde anlattı.Nedenlerini niçinlerini hepsini.Kan tahlillerimde tsh,t3 ve t4 hormon düzeylerim normal seyrettiği için bana ilaç vermek istemedi.Halende ilaç kullanmıyorum.Beni sürekli kontrolde tutuyor.Ancak üzerine basa basa sen Hasimato hastasısın bunu öncelikle kabullen dedi.Eğer bu nodullerimde herhangi bir değişim büyüyenler veya normalden hızlı bir çoğalma olması halinde o zaman ilaca başlamamız gerektiğini bana anlattı.
Bu yukarıdaki sayfada okuduklarıma göre karbonat bu nodüller üzerinde de etkiliymiş.Ben ocak ayının sonunda kontrole gideceğim.Yani yaklaşık 1 ayım var.Bu 1 ayda düzenli olarak karbonat kullanıcam ve daha sonrasında ultrasonuma giricem ve kan örneğim alınıcak.Eğer bende bir değişim olmuşsa veya olmamışsa bunu buradan sizlerlede paylaşacağım.Benim gibi çok insan var biliyorum.Eğer bir faydası varsa ne mutlu bizlere.

sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder